Rólunk, céljainkról, jövőkép kialakításáról!

Néhány „jószándékú” ember összeállt, hogy a magyar lakosság körében terjessze a tudatos gondolkodáson alapuló boldog élet alapjait!

Jómagam 1953-ban születtem, tehát egyszerűen fogalmazva „Ratkó” gyermekként láttam meg a napvilágot.

Érettségi, szakmunkásvizsga, majd két év katonaság után pályakezdőként nagyvállalatnál helyezkedtem el. Egy évvel később már kisiparosként munkálkodtam, mert az alkalmazotti létet nehezen viseltem.

Vállalkozói gondolkodásom miatt a pénz iránti érdeklődésem egyre fokozódott. Szerencsémre olyan pénzügyi mentorra találtam, akinek segítségével megtanultam, a pénz működését, szerepét.

Kezdetekben saját bőrömön, majd mentoraim támogatásával megismertem a tőzsde világát, ahol egyre jobb eredményeket értem el.

Elvégeztem a mérlegképes könyvelőit, - bár eleve tudtam, hogy nem leszek könyvelő – majd elvégeztem a Bankárképzőt is, pedig tudtam, hogy nem leszek bróker. Viszont kisvállalkozások válságmenedzselésével foglalkozhattam néhány éven át.

Ezeket a tapasztalatokat és tudást felhasználva alapítottam meg azt a csoportot, aki arra tett fogadalmat, hogy nem értékesít, hanem megoldásokat keres azok számára, akik előbbre akarnak jutni az életben. Szebbé, boldogabbá, kényelmesebbé tehetjük mások életét, ha sikerül a tudatos gondolkodásmódot átadni.

Ez az a cél, ami tettekre sarkall minket.